Devamı Olan Yazı 2 (20.11.07)

ilk defa bir yazımı uzun bir süre sonra farklı hislerle ama aynı tonlarda devam ettiğim için ikiye ayırmak istedim... hayatım nasıl bir kurguda ve benim komutlarımı veren yönetici nasıl bir yol izliyor bunlara çokça takılıyor bu günlerde aklım daha düne kadar unutmak istediklerim yada öyle sandıklarım nasılda belirdiler en gerçek halleriyle nasıl oynandım, nasıl oynadım... buna karşılık olanların yanında bunun bile nasıl olduğunu anlamazken karşımda gülen bir çift göz ve sıcacık ufak eller var avuçlarımda yada şu an olmasa bile bunun için çarpmak isteyen bir kalp bir zamanlar bende istemiştim ama şimdi değil...! gerçekten kabul ediyorum traji komik bir öyküm olduğunu bunca saçmalık ve daha hiçbiri bitmeden yenileri koşturuyorlar uzaklardan bana doğru programım bozuldu geri dönüşüm kutumdaki dosyalarım silindi zannederken geri alınmış da haberim yok... çok karmaşık değil aslında assembler kodları ile çalışmak yada zor öğrenilir bi durum değil ama birileri sıfırlasın portlarımı "CLRF PORTA olmadı garanti olsun CLRF PORTB" bunlar öykümü yaşanılır kılan komiklerin düşlerimde yaşattığım masal kısmı keşke bu kadar kolay olsa içimdekileri bir çırpıda silmek, alıp götürmek bilinmeyen bir boşluğa...

kendine uysal bir sıfat bulamayan ve buna rağmen yanlışlarını kabul edip çevresine zarar vermek istemeyen bir yaratık tanıyorum ve bana değerlerimi hatırlatıyor düşlerimle oynuyor usulca tekil bir kişiliği biz yapıyor ellerindeki büyü ile....

yeterli mi_?

işte bu soru yankı buldukça aklımın uç köşelerinde kendime gelme şansım biraz daha azalıyor acaba nereden çıktı diyorum bu seslerin yankılarını zihnimde çınlatan sesin sahibi... tatlı bir anı olmalıydı benim için ama gerçekliği sunulunca soframa kursağımda kalmasından korkuyorum nefes alışlarım kısalıyor, ölümle dans ediyor dilimdeki sözler ama mutlu olamıyor kalbim çünkü daha bir anlam yüklü değil bu sözlere, benden çıkmadılar yada gerçekten bir değeri varmı bunları seslendiren o narin beden için... nasıl bir oyun bu birisi crack'lesin bunu yoksa bağımlılığım artacak ve yoruluyorum cd'sini aramaktan dağanık odamda...

adını öğrenmek istemezdim belki elimde olsaydı yada seni ilk gördüğüm anı silmek isterdim sahne aralarımdan ama yapamıyorum biz sanki hep yardımcı oyuncu olmuşuzda adımız yanlışlıkla figüranlara yazılmış...

şuna cevabın var mı gerçekten_?

"doğru mu bu sözlerin_?"

o kadar değişik bir tablo ki bu hala bakıyorum bu küçük serginde herkes çıkmış oradan ama ben hala içerideyim ama sen yoksun yanımda bana destek verecek aslında benim anlatmak istediğim diye söze başlayıp bana gerçekte göstermek istediğin o resmi çizdirecek sözlerine ihtiyacım var dedim ya bir anlam yükle bu satırlarıma düşündürme beni bana cevaplar bul ama doğrularıda koy yanına yalanlara sığınacak gücüm yok bunuda bil...

ikimiz de yorgunuz bununda farkındayım, senin için bir sığınak olmaktan korkuyorum fırtına geçince bu sakin sularımı terkedersen diye...

bu son parçaları kalmış puzzle'ımı birleştirsen keşke, ama sen bu yazılanları göremeyeceksin galiba...

....


ve bu yazımda bugün yani 20 kasımda yazıldı ama blog işte ne yapsa katlanıyoruz :)


Hiç yorum yok: