biliyorum!!

ne yapmalı nereye gitmeli, kime nasıl demeli!!

zor, bildiğin gibi değil olanlar, kendi kendini yemek üstüne ne düşündüğünü bilememek boşluğa yumruklar atmak hergün biraz daha sıkmak dişini!! akıllı telefonuma gelen her bildirimde yaptığım işten, uykumdan, trafikten, ilgilendiğim bir müşteriden yada konuştuğum dostumdan, bana anlamsızca zırvalar anlatan ve sürekli anlayışla dinlemem gereken iş bilmez müdürümden kopmak... yürürken durup bir nefes alıp tekrar o ekrana bakmak, defalarca acabalar ile kucaklaşmak ve bir türlü istediğini görememek...

bazende sormuyo değilim hatalarım yokmu yani abartmış olamazmıyım yada kağıttan gemilerimi batırmış olamazmıyım!! ama bunu yapma ben alınırım bildiğinden yada tahmin ettiğinden çok daha duyarlıyım yaptıklarına, bilmezsin içime dolan her nefesi sana aldığımı, sana yaşattığımı bir çok duyguyu, sana sarıldığımı defalarca, adını her gördüğümde bana neler bıraktığını :/

alıp alabildiğin bütün hücrelerimle birikiyorum sana!! sarhoş olmadan ağlıyorum mesela, dinlediğim her şarkıda seni fısıldıyorum çıkmıyorsun düşlerimden, saçlarını özlüyorum, gülüşün, sigaranı yaktığın an ve o ilk nefesini, yudumladığın kahveyi içiyorum her gece, seveceğin bütün renklerden bir uçurtma yapıyorum bildiğim bütün şiirlerden kuyruk yapıyorum ucuna ve çıkarıyorum göklere sana yakıştırıyorum bütün iyileri silinsin etrafından istiyorum her kara, adına özleniyorum, bir dokunuşun kadar yakınında olabilmeyi diliyorum, biliyorum ordasın, biliyorum ama ne fayda bir çıt bile yok ne gecemde ne gündüzümde!!

şu an bir bildirim daha geldi akıllı telefonuma ama melodi sesi seninki değil bakmıyorum bile, sana odaklı günlerim, zaten en son demiştim hani bütün gayem, çabam sana adanmak oldu şu seni tutabildiğim zamanlarda!!

anlamak istiyorum, anlatmanı istiyorum beni öğrenmeni tekrar tekrar yaşatmanı, neye değer olduğumu anlatmanı istiyorum biliyorum neye sahip olabileceğimi, istiyorum ve sadece bekliyorum kıpırdamadım bile yerimden bir tek bakışın yeter bir tek sözün bir tek çıtırtın yeter ben sana su olur gelirim duru bir parıltı bırakırım yürüdüğün yollarda izlerini silerim kötüler seni bulamasın diye...


Hiç yorum yok: