ne güzel bir gün

ilke defa içimden haykırmadım, ilk defa değildi bu gülerken içimde kopan yakarışlarım...

aslında şeker bir gündü bile denebilirdi, mutlu, genele oranla daha az stresli çabalayışlarım olmuştu pek kasmamıştım bugün dünya dertleriyle içimi, bütün sorgulayışlarımı bir an olsun sanki çöpe atmıştım... işte bugün değişimdi, bugün daha farklıydı, bugün dün değildi, bugün başkaydı...

sahiden başkaymış ne hoş yaşadığım bütün anlar öyle bir anda toz bulutu gibi savruldu gitti, deli bir rüzgara eşlik etti sevgim, elimde bir peçete, çocukluğumdan aklımda kalan şeker portakalı, arı mayanın o cezbeden kokusu... tam sularım aydınlandı derken tepetaklak olan dünyam, yarım kalan bulmacam sona eremeyecek olsada içimde hala bir umut bir bekleyiş bir melodi var, çalmayı bekleyen... hazır olmadığımla yüzleşirken ellerimin arasından kayarken sen...

sonunu getiremiyorum içimde kopanlarla, hani bırakamıyorum kelimeleri... yazmak sanki kabul etmek bu yüzden nokta !!!




Yaralıdır can-ı yüreğim
Hasretinle erir giderim
Seni nasıl unutsun bedenim
Gözüm dalar gariplenirim




farklılar ama gayet yerindeler benim için
...

Hiç yorum yok: