tutamadım kendimi...

hadi kalk
öpmek istiyorum uzat yanağını..


küçük çocuklar gibi oynuyorsun benimle ellerim hiç bırakmıyor parmaklarını, beraber düşüyoruz her adımda beraber koşup, ağlıyoruz tıpkı diğer çocuklar gibi ilk defa öğreniyoruz kimsenin suçlu olmadığı yanlışları... öğreniyoruz, ilk defa ıslanıyoruz yağmurda, ilk defa anlıyoruz başka birisini, ilk defa gülüyoruz içten ve hala düşüyoruz birkaç adımın ardında... hadi yaklaş uzat tenini bana, seninle öğrenmek istiyorum...


geldiğimi görmedin saklandım oysa

otur bi köşeye demeni bekliyorum
kedi gibi
kedin gibi



sustur beni, yaptığım hatalara kızarcasına... bana bir şeyler söyle ben artık kıpırdayamıyorum sana bu kadar yakınken nefes alamıyor biraz daha geçiyorum benden biraz daha uzaklaşıyorum gözlerinden başka bir odada senin hayalinle ağlıyorum... beni başka bir yere götür başka bir oyuncak bul bana başka şeyler göster yada dünya aslında yok de bana, yeniden anlat beni yeniden var et... şimdi sana bu kadar muhtaçken bir ses çıkar tut beni elimde bir his ol yeniden sana bu kadar susamışken beni bir kenara itme, ayaklarına dolaşmak istiyorum, her adımını seninle hissetmek...


yamalı sevdalar kaç şaire konak olur ki

üşüdüm biraz
örter(mi)sin beni
alış(ma)dım yoksunluğuna
hissizleştim galiba
soğuktan moraran el misali


resmine yeni yüzler ekliyorum kendimi avutuyorum sözde, aklımdan hiç çıkmayan o hayali sanki unutmak istiyorum... sanki geçmişi yargılıyorum derin suların dalgalarında çıkardığım haykırışları başka diyarlara taşıyorum bilmediğim ulaşamayacağım başkalarına bırakıyorum acılarımı... tenime dokunan rüzgar biraz daha yakıyor artık hissetmediğim kalbim o kadar sessizki sanki atmıyor yerinde, giderek küçülen bir nokta gibiyim uzaklardan bakılınca artık yok oluyorum seninle olmadığımdan... bir deniz feneri altında can veriyor yakarışlarım bir başka şehrin sabahı olurken ben burda gecenin karanlığında kendime veda ediyorum artık tek gördüğüm giderek uzaklaşan gökyüzü, üşüyorum...


gel
der(mi)sin
duymak istediğim bu
ruhlar oynaşıyor
hava da kararmış
belki de
kim bilir
özledim kelimesini ezberledim
sarılmamın eyleme döküldüğü anı da




sebeplerine hala alışamadığım bi oyunun sonucu yaşıyorum bir adım önümde yok oluşunu izliyorum günlerin, alışamıyorum bu çaresizliğime giderek bulanıklaşıyor günler giderek yok oluyor gece giderek azalıyor kalabalıklar giderek artıyor yabancılığım bu bilmediğim masala hareketlerim kısalıyor artık kendi bakışlarımdan şüpheleniyorum yıldızlar önüme çıkmıyor kaç zamandır havda en ufak bir değişiklik yok toprağın bile kokusunu alamaz oldum ama yürüdüğümü hissediyorum sanki, geride kalan yol gittiğimden farklı değil her yer karanlık gecenin sesi bile yok burada bir ışık olsa yoluma düşecek bir sen olsa bana tekrar bir umut verecek gözlerimi açabileceğim korkamadan ama üşüyorum giderek unutuyorum güneşin yakıcılığını artık bilmiyorum adımı konuşmayı unutuyorum sessizleşmem giderek yabancılaştırıyor beni bildiğim hallerime artık geriye dönüş olmadığını bilsemde bir tek sesine özlem duyuyorum...


yağmur a söylesem
sarhoşa
tükenir (mi)
ne dersin
zaman çabuk boşaltsın kumunu
yakın erişilmez oldu


duruyorum o dar sokağın başında tenim biraz daha üşürken geçenlerin bakışları ardında biraz daha yalnızlaşıyorum, elimden akan sular sanki gözyaşlarım gibi ıslanıyorum giderek... hava kararıken dahada korkuyorum burada bu en sevdiğim kaldırımlarda kaybolmaktan, adımlarımı nasıl atacağımı bilmiyorum hani ilk defa aşık olursunda söyleyemezsin ya işte onun gibi hissediyorum... tükenir gibiyim ama yüzüme haykırırcasına boşalan yağmur beni bir masalın içine karışmaktan alıkoyuyor, gerçeğe doğru sürüklüyor unutumaya çalıştıklarımı hatırlatıyor... sesine karışan bir kaç gökgürültüsü son duyduklarım olarak kalıyor ışıklar artık daha parlak değiyor tenime netleşmiyor bir türlü baktığım cisimler bir koşuşturmacanın içindeyim yanlış giden bir şeyler var ama anlatamıyorum beni dinleyen yok... sensiz kayboluşuma tanık olan o damlalardan başka... şimdi bekliyorum titreyen ellerimle, giderek dahada üşüyorum yağmurun tenime her dokunuşunda...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar Neslihan

Lullaby dedi ki...

Ben teşekkür ederim...