İyi Geceler...

kimler temiz artık...!


önce sustuk demi uzun uzun birileri bozmalıydı uğultuyu ilk konuşan biz olmadık başkaları oldu... ürkek seslere adanmış içimizde bir mırıltı gibiydi bakışlarımız aslında çok şeyler demek istiyordu her biri her bir hece bir göz kırpması kadardı sanki ama biz o kadar hızlı kırpmışızki bundandır anlayamadık...

ben böyleyim ıslak nemli yaz gecelerimi kabusa dönüştüren bir aşk aramak gibi isteklerim var buluyorum galiba ama bulanda mı, bulunanda mı bişiler var bilmiyorum... eskiden olmazdı bunlar...

hiçbir şeyi bu kadar istememiştim bunu istediğim kadar bunu beklediğim kadar sessiz kalmamıştım seni duymak adına artık susuyor değilim konuşuyorum düşünmeden...


uzun uzunda konuştum belki kıyılardaki fenerlere taş çıkartan parlayışlarım bile oldu o kadar belliydiki ben o fenerlerin gemiyi kıyıdan uzak tutmak için olduğunu unutmuşum şimdi ise pişmanlığın bir öfkeye dönüştüğü safhada kendime kızmamaya çalışıyorum bunuda ellerimin arasında unufak etmeyeceğim söz verdim bir şeylere...

"A benim dilsiz dillerim
A benim sessiz ellerim
Yakala saçından tut hayatı
Çevir yüzüne, öp öp!"


"şimdide bu sözlere takıldım bi sezen aksu gecesi oldu yine düşüm, parçaların anlamı bir kadın benim için belki ondandır... bu hayranlık..."

sen okursan nasıl oku biliyormusun bu sözlere aldanma... sen bir tek bana kal bunları okurken ben nasıl sana bakıp, koklayıp yazdıysam sende öle oku beni gör, noktalara adımı sığdır virgüllerinde her bir satırın sende nefes al bir parça, biraz daha yaşat içinde bir parça daha ben ol ancak bu şekilde oku yoksa okuma...

hani düşünmek istemediğim bir kaç konuşmayı bile yapmış olsanda herşeyin bir ince iple asılı olduğu gerçeğini her zaman gördüm bunda ise bu olay sanki tersine olurmuş sanki sende gerçekten güldüğün bir hikayede olursun o bilmediğin kahramanlarla diyerek fısıldıyorum kulaklarına...

nasılsa gün doğacak yine hadi bu gece burda kalsın bir tek hatırla olur mu yıldızlar da biz kadar uzak ama onları görmekten o kadar mutlu oluyorsak belki bizde mutluluk denen şeyin sadece istemek olduğunu görebiliriz...

iyi geceler...



Hiç yorum yok: