karışık tost......

durdum durdum şimdi bana sayfa bile verdiler "canım blog'um".... bu arada artık teknolojiye yenik düşmeye mi başladım ne eskiden kağıda karalardım artık direk online karalıyorum hadi hayırlısı dememek lazım ama denecek bişeyde yok güzel geçen sakin gün insanın canını sıkmaya çalışan saçmalıkların yanında geceye doğru gülen yüzler ve umutlu sözler hepsi gerçekten çok güzeller kimse okumazsa ben okurum diyordu yanlış hatırlamıyorsam bir kitabında pakize suda aynen öyle işte (: kimseye taş attığım yok........... bu arada........

kıraç dinlemezdim pek bu şarkıda değişik bir hisse kapılıyorum garip "bırakma beni insanlar kötü, bırakma beni korkuyorum...." ne güzel eziliyor ruhum satırlarda off içmek isteyen bir şarapçının parası olmaması gibi bir durum i.indeyim tek farkım param var içemiyorum sigaraya mı başlasam ama onada alışamam ki hem atakan da çok kızar bende kendime yediremem en iyisi pipo öle sabah yakarım çikolatalı akşama kadar ağzımda kalabalıkta yada halk otobüsüne binincede iki püf yapsam milletin dibide düşer hani neler yazdım hiç geriye bakmayacağım sadece yazıcam arsızca boyamak istiyorum duvarları senin rengine saflığınla bir yalnız sen gibi koksa odam üşüdüğünde giydiğin hırkamdan kokun hiç gitmesin birde hep sen koksun masum baharsı tekrara da aldım kıraçı artık çağlar bana senin winamp yine sıyırdı demeden değiştirmem de........ garip bi saplantı bu aslında kim yazmışki bu toggle olayını winampta tam bunalımlık bir mod seç bi para çalsın sabaha kadar ohh ne güzel byte'lar bile yorulur be anam gidip gelmekten hasbinallah ulan hiç byte yorulurmu onun doğasında var gidip gelmek :D ...........

bataklık aslanlarının belgeselini izliyodum dün sahurda 3 - 5 beceriksiz toplanmışlar bi kuytuya öküz başlı adının gerisini hatırlamadığım o masum hayvanların peşinden koşturuyolardı arada 8 - 10 zebrada vardı hani hiç utanmadan hala pijamalı gezen öğlen ortasında tam dedim zebralardan biri gitti aslan dişi olanlardan takıldı düştü salak o hızla koşuyosun sağına soluna dikkatli baksana ama olmaz illa pür dikkat koşacak, hah koştun gördük bütün dünya beceriksizliğini izledi bide aç kaldın sabaha kadar........

aynı gün seçilerek yazılmış tanrı tarafından benim için bütün bunlara hala bir tebessüm beslesemde insan uykusuzken tutarsız olabiliyor gerçekten yani nasıl bir durumda olabileceğimi bilidiğim için sahura kadar yatmamak en iyisi paşa paşa ye etrafında dönen parodiyi bilerek bizzat yaşayarak (yani dublör olma, doğaçlama yap) ye yemeğini tut orucunu işte işin sırrı burada herhalde uykuluyken yendiği zaman daha mı tok tutuyo sahurda ki yiyecekler dşdş hani sormuyorum değil............. işte malum gece babam yine uyku sersemi gözler kaymış ruh hala yatakta beden mutfakta bi durum sergiliyor geldi oturdu ne varsa yemek için çaba gösteriyor aradan bi beş dakika falan geçti çanakkaleden gelirken aldığımız o hiç bitmeyen peynirden yedi braz ve direk söylediği kelime bu peynir peynir kokuyor hınk, pardon, binecek var, neredesiniz, saat kim....!!! :S

işte aylarca yarılacağım mevzu peynir peynir kokuyo ben zaten karpuz keselim demedim ki siee :D nasıl bir katliam komedide oyuncu oldum zerre kadar farkında değilim ama rol alanlar benden de abuk hallere girince daha bir yaşanılası oluyor bu otlak güdülen koyunlarız biz peşi sıra uçurumdan atlayan sürü psikolojisi ile avunan........

bu kadar saçmalamamın nedeni de sırasıyla dinlediğim şu sanatçılar olabilir.... kurban - müzeyyen senar - slipknot :s bundan sonra minik dualardan bi ilahi istemiştim ama bulamadım bunun yerine şu an içerisinde coal chamber - something told me dinliyorum (resident evil soundtracklerinden) daha hiç eğitim almadan bu hızla boeing bile uçururum valla ne diyim ben.... bu kadar okudunuzda (ben yazdım hatta baya iyi geldi) inşallah biraz kafa dağatmışsınızdır...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yazılar güzel..blok güzel.. güzel demek dışında ne yazık ki kelime gelmiyo aklıma..

(ada_toprak)

Lullaby dedi ki...

güzelde güzel (:

yorum yazmak daha bi güzel sağol.... (: