bekliyorum!!!

çiğdem erken dinliyorum laleler güzel şarkıymış!!!

klimanın fayda etmediği bir antalya akşamı çok sıkıcı şu anlarda... filtre kahenin o bilinmedik her yerde evdeki gibi olmayan aromasının etkisindeyim hali hazırda pek bir keyifli doğrusu, yoğun yaşanan hislere eşlik etsin istiyorum artık açacağım rose şaraplar keyifle son bulsun geceler, şu yaz bitsin kış gelsin ne olur gerçekten yeter...

haberleri yada gündemi takibatımı uzun zaman önce kestim aynı kısır döngü sloganlar, aynı göz boyama, aynı hiç değişmeyen ş*refsiz dünya kaygısını görmek istemiyorum, uyuşturun beni, hollywood saçması bilimkurgu filmlerindeki gibi yada eksisini bilemediğim bir derecedeki suda uyutun beni 500 yıl falan sonra hiç bilemediğim bir dünya düzenine tekrar salın ayak uydurmaya çalışayım oturun izleyin üstüne reklam kaygısız bir realite şov olurum daha ne olsun!!!

etrafımda adımı bile düzgün telafuz edemeyen "bazı mesai arkadaşlarım" "saçmalıklar müdirem" milyon yıl geçse dinlemeyeceğim insan müsvetteleri ile kucak kucağa gidiyoruz bilinmezime, bir nefes arasında kendimi kompartımandan atacağım orası kesin pusudaki kurt yada aslan gibiyim uygun zaman aralığında bir çırpıda zaman sıçrayışımı yapıp evrenin öbür tarafındaki uygun kompartımanda adıma rezerve yere geçeceğim...




Hiç yorum yok: