yokluğun daha yeni

yokluğuna ad bile koyamıyor kelimelerim, cümlelerim yarım, yanlış sürekli...

nerede yanlız kaldım nerede yanlış yaptım ne için sustum kaldım oysa pek güzeldi seninle geçirdiğim her an, yorgun ellerinde sönen sigaran, yüzündeki masum tebessümler, hayret veren susuşların ve göğüs gerdiğin bütün gerçeklerin omuzlarındaki yükü, sahi adı neydi mutluluğun...

2 gece oldu daha gideli ama şimdiden girdin rüyalarıma senle bir başka yaşamışım sanki senlilik içime işlemiş çıkmıyor, kızıla boyalı saçların her an karşımda... içimde bir şeyler kopuyor çığlık çığlığa... hüzne mola verdim sanıyordum, seni tanımam lazımmış herşeyi unutturdun 5 günde altı üstü 5 günde adımı unutturdun ne olduğumu unutturdun, asılıyım rüyalarda kavuşuyorum gözlerinde can buluyorum yaşamaya seninle devam ediyorum bir tek... herşey oldun bir anda, şimdi sesin bana uzaklardan gelse gülümseyişin tekrar vursa yüzüme, doğduğum şehirde attığın adımlarında yoluna çıkmasın hiçbir kötü, en güzeline kavuş daima...

yolum düştüğünde bastığın topraklara seni görebilmeyi ne kadar çok isterim ne kadar özlediğimi sana gösterebilmeyi, zaman geçiyor ama ben daha şimdiden tükettim tüm sabrımı...






3 yorum:

redelma dedi ki...

bana şu şarkıyı anımsattı... http://fizy.com/#s/1aisg1

Lullaby dedi ki...

beni sezen'e bağlamış, fizy de yeni liste oluşturmama sebep olmuş yorumdur!!

teşekkür etmek hep tuhaf gelir ondandır teşekkür edemem çok (:

hoşgeldin...

redelma dedi ki...

:) birbirimize teşekkür etmeyelim bundan sonra.. onun yerine şarkı hediye edelim o zaman!

http://fizy.com/#s/1bfhvf