Saçma...

ne kadar kaldı ki... işte bak bir anılar sürüsü daha kurumuş ipe dizildiği yerde... ne çabuk geçti, ne kadar kısaydı günler, ne kadar uzundu düşler, zamana inat ne kadar yalandı sözler, gülüşler... ne kadar gerçekti bunlara inat sevmeler... kim bilir ne kadar_?

kimsenin gözü kalmasın arkada, kimse düşünmesin yarın tekrar görürmüyüm diye ötekini... kimse bilmesin sonunu..! başını hayal etmediği bir m
asalın... çok uzun zamandı yaşantımız kısa bir dalgasında birkaç pals kadarını yaşadık beraber... şimdi ise darbelere maruz kalmış bir tetikleme misali frekansı bilinmeyen yalnızlıkların ardına sığındık...

yok aslında geride kalan diyorum bazen yok işte yaşandı bitti ne olduysa orda o an oldu kimseler bilmesindi sanki parola, sadece sıralara kazındı orda onun üzerinde kaldı kimse yanına almadı içindeki sesleri, bir bir çıkarmadı dışarıya duyurmak istemedi hisleri...

bana açgözlüde demeyin değilim..! herşeye inat gülmeyi istedim hep istedim gibi görünsede aldığımdan çok verdim sonunu düşünmeden verdim ne zaman arkamı dönüp yanıldığım gerçeği bir duvar gibi karşımda kalsa bile... ben bir kaç el görmek isterken, bir kaç satırda, hecede soluksuz bir anı düşlerken çıplaklığın yankısı sardı etrafı, boş kaldım ne arasam tutamadım bi köşesinden titrek ellerimle...

şimdi gidenler var... yoluna çıkanları ezip geçen arıdına dönmeden kaçan, neden kaçtığı belli olmayan fareler sanki... yaşadıkları için geçmişe öfke yağdıranlar, hala çocuk kalanlar var hala içinde ne aradığını bulamayanlar var istesede göremeyeceği bir resme bakmaya çalışanlarla bir...

kalmadı sevgiler, havada asılı bir kaç cümle gibi en haykıran sessizlikte... tutmadı kimse ellerinden dostların... kimse bakmadı çantasına neleri sakladığının neleri kimden çaldığının yerine neleri bırakmadığının...

yalan anlarla dolu mişler geçerken zamandan ardına bıraktığı tozlar bile daha sıcakken... hala camdaki buhuyken sıcak yürekler... soğuk yalnızlığa gebe bir ana karanlıkta hatıralar...


... ... ...
Kendine iyi bak deme denmez saçma
Kendime bakarım elbet sen hiç korkma
Kendine kalıyor insan eninde sonunda
Sen bize iyi bak tanrım sevdalı kullarına



geçmişe sıkışmış bir kaç anı için bile olsa kendinize iyi bakın...



2 yorum:

Abdullah TARIK ÇAKIR (thelepermessiah) dedi ki...

sondaki lirikler olmasa tadından yenmezmiş :)

Lullaby dedi ki...

teşekkürler (: ... bi an mail de görünce yorum yapıldığını şaşırdım blogger adı tanıdık değildi...okuyanlar varmış demek blogumu :))