oylesin

oylesine uyandigin sabahlar oluyormu, hani gunde eksilmemek icin katildigin zamanlar kimse seni umursamasada orada olmak zorunda kaldigin durumlar iste..

saclarinin rengi nasil simdi, yuzun yorgun mu? gulerdin biliyorum..

gulectin sen sevimli, keyifli ve huzur veren bakislarin vardi ben oyle gorurdum..

sacinin boyasinin aktigi bornoz kayip annem ne yapti tam olarak bilemiyorum senden bir izdi oysa gorur daha bir hatirlardim.. neyse zaten unuttugumda yok, bu konuda paniklemeye gerekde yok..

su aralar haberini alsam aslinda cok guzel olur, hadi birseyler yazsana bana sozlerin bu sabaha gucum olsun..

bileyim icinde bir yerlerde oldugumu aklinin bir kosesinde degil gercekten kalbinde kaldigimi..

diyorum hep yarim kalan bir sey degil sen bana essin, benimle bir butun.. birlikte bir adim olurken ayri kalmak hatali bir eylem farkindayiz..

iyi sabahlar, ay kizi, gunes parcasi, iyi sabahlar sutlac'im..

Hiç yorum yok: