Ay Gız

kim, kime ne dedi kim hatırlıyorsa unutsun hepsini...

bıçak gibi kestim düşünceleri, kollarım tutmaz, ellerim aramaz artık bedenini sen çoktan ayrılmışken bu sevdadan ben takılmam sisler içinde kalan senin peşine...

hani su içerken genzine kaçar nefes almaya çalışırsın refleks olarak dahada su kaçar boğazına gözlerin kapanır, yaşarır soluğun kesilir ellerin titrer istemsiz bu olay senin kontrolünden çıkmıştır artık alır götürür seni birden bulunduğun andan kısa süreliğine...

yakın geçmişe bağlanmış o mesajların ardında kim sözünü tutmadı yine meraklı meraklı bakınıyorum aklımda kalanlara, şöyle bir sıradan geçiriyorum olmuşları sonra aman bee diyip tiksinmekten tiksiniyorum hadi bakalım al şimdi bütün ahlarımı, çıkar beni gecenin içinden, sabaha karşı sislerine terk et bedenimi... yön algılarımı kaybettim senin etrafında ama bir çıkar yol lazım bana bu aralar...

gülüşmelerin ortasında susarışlarım var insan kalabalıklara... derin derin anlam yüklemeleri peşindeyim, satırların beli kırılırmı çevresindeki bu duygu yoğunluğunda ama kabul edelim hala komik olanla acı olan arasına gülüntülerimi ekleyebiliyorum kendime has üslûbum yerli yerinde bi yere kaçtığı yok...

" ele güne karşı yapayalnız,
böylede olmaz ki...
nasıl da gittin insafsız,
böyle bırakılmaz ki..."

şimdi geceye inat aydınlığı unutmaya özlem duymuyorum adın kokan çiçeklere olan özlem bahara erteliyor bütün umutlarımı... farklı yazacaktım yine beceremedim sensizliği, yine karşımda, hala koynumda resmin...







Cem Adrian - Ay Gız
Yükleyen lullaby__. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!

1 yorum:

Lullaby dedi ki...

böhüüüü :( ilk videomuda ekledim ne zamandır nasılda yapamamışım...